زبان انگلیسی نظام جدید
نوشته شده توسط : الکس

زبان انگلیسی نظام جدید یکی از دروس عمومی مشترک میان تمامی رشته ها است. از این درس که دارای ضریب 2 در کنکور است، 25 تست طرح می شود که از سوال 76 تا سوال 100 دفترچه شماره1 کنکور را به خود اختصاص می دهد. با توجه به فرصت محدود و ضرورت پاسخ گویی به سوالات سایر درس ها، فقط 20 دقیقه

برای جواب دادن به تست های زبان وقت دارید. یعنی فقط 48 ثانیه زمان دارید تا هر سوال را بخوانید، معنی آن را درک کنید و پاسخ صحیح را از میان گزینه های موجود انتخاب نمایید.

به طور کلی سوالات درس زبان به  بخش هایی نظیر درک مطلب با 8 تست، کلوز تست با 5 تست، گرامر با 4 تست و لغت با 8 تست دسته بندی می شود.

عده بسیاری از دانش آموزان که در کلاس های زبان خارج از مدرسه شرکت کرده اند و سطح زبان نظام جدید خوبی دارند، به اشتباه زبان کنکور را دست کم می گیرند و همین مساله ضربه شدیدی به تراز و رتبه آن ها می زند. چرا که زبان کنکور با آنچه در کلاس های غیر درسی می آموزید تفاوت دارد.

استاد مجتبی محمودی، مدرس زبان نظام جدید حرف آخر، طی 8 ماه پکیج کامل زبان انگلیسی برای کنکور را به شیوه ای نوین برای داوطلبین آماده سازی نموده است تا در کوتاه ترین زمان، تمامی مطالب مورد نیاز برای کسب درصد بالا در کنکور را در حافظه بلند مدت خود ثبت نمایید.

ویژگی های پکیج کامل زبان حرف آخر چیست؟

پکیج کامل زبان انگلیسی حرف آخر، مجموعه ای شامل تمامی مطالب کتاب های زبان دوره متوسطه، از ساده ترین و واضح ترین مطالب تا جزیی ترین نکات است که با شیوه تدریس خاص نیم کره راست مغز شما را وادار به یادگیری می نماید.

تمامی واژه های زبان نظام جدید کتاب که دانش آموزان به طور رایج به روخوانی و حفظ آن ها می پردازند و پس از مدت کوتاهی به فراموشی می سپرند، بعلاوه لعات مهم خرج از کتاب که بارها در کنکور سال های مختلف تکرار شده اند، به صورت انیمیشن و تصویر درآمده است.

به گونه ای که حدود 1200 لغت و معنی آن ها طی مدت 5 ساعت در حافظه بلند مدت شما ثبت خواهد شد و در روز کنکور یا هر زمان که با این کلمات مواجه شوید، نا خودآگاه تصویر و معنی آن را به یاد خواهید آورد.

سپس طی مدت فقط 22 ساعت، کل زبان کنکور شامل درک مطلب، کلوز تست و گرامر را توس انیمیشن و توضیحات استاد، به طور کامل خواهید آموخت.

پس از تدریس هر مطلب، تعداد زیادی سوال و تست توسط دو استاد مطرح و حل می شود تا برای یادگیری هر مبحث، تمرین کافی نیز داشته باشید. راز سرعت در یادگیری شما، استفاده از نقشه راه و الگوهایی است که در پکیج کامل زبان نظام جدید حرف آخر آموزش داده شده و با کمک آن ها قادر به حل تمامی سوالات در کسری از ثانیه خواهید شد.

با تهیه این بسته آموزشی زمان مطالعه زبان نظام جدید را پس انداز می کنید و فرصت بیشتری برای حل تست های متفاوت خواهید داشت.





:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 2 / 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: